CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 31 December 2011

Dilema kembali...

Alahai... knpa la ko muncul kmbali dlm hidup ak dikala ak telah trma ketentuaan ilahi bhwa kita berdua x layak bersama... Kini kau hadir membuatkan ak berbelah bgi untuk mnerimamu kmbali...Saat kau pergi dri hidupku, trlalu byk drta yg ak tanggung.. Nile sglanya tlah ku brjya atasi.. kau muncul kmbali... KEnapa kau kembali?? utk merobekkan lgi hti ak?? atau utk brsorak gmbra kerana pendrtaan ku yg kau berikan?? 


Kau tahu betapa ak mnyayangi kau.. tp smuanya hnya mainan bg kau,.. Kbaikan dan kasih sayang aku lngsg x brnilai dimata kau.. bg kau aku hanya tempat utk kau kongsikan kesedihan n masalah2 ko.. bila segalanya selesai.. maka tamatlah hubungan ko n ak... bile ak dlm kedukaan. kesusahan.... dimana kau??? Kau hanya menjelma stiap kali ak cube utk melupakan ko... 


Aku kini dilema utk trma ko kmbali atau x.. Kau hadir tanpa rasa bersalah walau sedikit pon.. kau hdir ibarat x prnah trjadi apa2 antra kita... Ko mendambarkan layanan baik driku sma sprti dulu yg mementingkan ko dri sgalanya.. Namun... Aku memohon sjuta kemaafan kerana kedukaan yg ko tggalkan bersamaku amat sukar utk ku lupakan bgitu shja.. Masih trsemat di lubuk hatiku segalanya.. Kau betol2 telah mngecewakan aku.. Walaupun mulut aku blh melafazkan kemaafan utk mu, namun tidak di hatiku.. Tapi aku takkan berdendam dgnmu.. Aku terima sglanya sbgai ujian Dr Allah Taala kpdku.. 


Kini.. Aku akan tetap melayan ko dgn baik namun aku tak tahu sejauh mana keikhlasanku itu.. Andai aku bt ko trsa atau trguris dgn kalam2 lu.. ketahuilah xtrdetik pun dlm hatiku utk brsikap dan brbuat sedemikian... Aku jga berharap kau mampu membezakan antara statement dan pertanyaan kerana segala permasalah yg melanda antara kita berpnca dri penilaian negatifmu terhadap diriku... 


Semoga dilema kali ini tidak berpanjangan..Ya Allah, tabahkan lah hati hambamu yg hina ini utk menghadapi cobaan2 drimu.. Amin ya rabbal Alamin.... 

No comments:

Post a Comment