CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 8 May 2012

kesayuan dihari pertama

Salam...

hari nie aku berasa amat sedih.. aku merasakan diriku ini tiade nilai di mata sesiapa pun baik di mata kawan, apatah lagi dimata kekasih sendiri.. aku sendiri x pasti kenapa aku jadi begini.. kenapa aku x boleh jadi kuat untuk lawan kesedihan aku nih.. aku terasa amat2lah pedih bila mana tiade sorang pon insan yang boleh aku percaya atas dunia nih... aku tak mahu mencari masalah lagi.. cukup lah setakat nih masalah aku.. xmahu lagu bertambah2.. cukup la sikap bengang aku nih.. better aku diam jer lah... 


lagipun sorang insan pernah bagitau aku, lebih kurang macam warning aku la suh aku diam.. so... better aku diam jelah.. xpayah pedulikan sesiapa lagi.. xpayah tolong dengar masalah org lagi.. barulah aku takkan dipersalahkan lagi.. xsangka lak aku menangis semalam disalah tafsirkan oleh temanku kerana ade benda yang aku tak tahu tapi dianggap aku tahu.. xper lah.. aku radha dengan ketentuan ILahi.. cukuplah aku menangis dan memendam rasa seorang diri,,, xperlulah share dengan orang lain lagi.. biarkanlah aku terus begini.. menyepi tanpa teman di sisi.. 


sekian, wasalam,...

No comments:

Post a Comment